20. maaliskuuta 2012

uusi blogi (:

Muiden blogeja lukiessani sain innostuksen aloittaa oman blogin. Tässä sitä nyt ollaan, kirjoittamassa ensimmäistä blogimerkintää ensimmäiseen omaan, heppa-aiheiseen blogiin. Lifestyle blogi on aiemminkin ollut, mutta sen pitäminen loppui viidennen päivityksen jälkeen. Toivottavasti tätä jaksan pidempäänkin päivitellä. (:


Blogissa kirjoittelen pääasiassa siis hevosista. Ratsastusta olen harrastanut lähes 9 vuotta, eli aloitin vuonna 2002 syksyllä, 7-vuotiaana. Ratsastanut olen eri ratsastuskouluissa, mm. Lahnuksessa, Nuuksiossa ja nyt Etelä-Vantaan ratsastuskoululla. Vuokrahevosen hankintaa olen miettinyt jo kauan, ja olen sellaista etsinytkin, mutta sopivaa ei ole tullut vastaan. Nyt olen kuitenkin kaverin kautta löytänyt suloisen ruunan, joka olisi mahdollisesti vuokraajaa vailla, ja ensi lauantaina olen menossa katsomaan. Jännittävää! (:


Kaverin ponilla ratsatelua kesällä 2011, huomaa
erityisesti ratsastukseen sopivat varusteet.

Jäi nyt vähän lyhyeksi tämä ensimmäinen postaus, seuraavat sitten pidempiä ja sisältörikkaampia. Toivottavasti siis edes joku innostuisi lukemaan blogiani, ja vaikka jättämään kommentinkin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti